Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady ( UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku |
|
TOŻSAMOŚĆ ADMINISTRATORA |
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Brzostku. |
DANE KONTAKTOWE ADMINISTRATORA |
Z administratorem Burmistrzem Brzostku można się skontaktować poprzez adres e-mail sekretariat@brzostek.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora. Urząd Miejski w Brzostku, ul Rynek 1, 39-230 Brzostek |
DANE KONTAKTOWE INSPEKTORA OCHRONY DANYCH |
Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych z którym można się skontaktować za pomocą e-mail iod@brzostek.pl Z inspektorem ochrony danych można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. |
CELE PRZETWARZANIA I PODSTAWA PRAWNA |
Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu: - wypłaty rekompensaty (ekwiwalentu pieniężnego) za udział w działaniu ratowniczym lub szkoleniu pożarniczym - ubezpieczeniu w instytucji ubezpieczeniowej - skierowaniu na okresowe badania lekarskie - szkolenia Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest niezbędność do wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na administratorze, wynikających z przepisów Ustawy: - Ustawa o ochronie przeciwpożarowej - Art. 6 ust. 1 lit. a, c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 |
ODBIORCY DANYCH LUB KATEGORIE ODBIORCÓW DANYCH
|
Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane w celu przeprowadzenia: - badań lekarskich (lekarz medycyny pracy), - szkoleń – (jednostki państwowej straży pożarnej) - zawarciu umowy ubezpieczenia (podmiot prowadzący działalność ubezpieczeniową) |
OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH |
Na czas uczestnictwa w działaniach ratowniczych a po jego zakończeniu zgodnie z instrukcją kancelaryjną dla urzędów gmin |
PRAWA PODMIOTÓW DANYCH |
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, poprawianie, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem (na zasadach określonych w przepisach RODO) |
INFORMACJA O DOWOLNOŚCI LUB OBOWIĄZKU PODANIA DANYCH |
Obowiązek podania danych osobowych wynika z realizacji ustawy o ochronie przeciwpożarowej i jest konieczne do uzyskania pozwolenia na branie udziału w działaniach ratowniczych |
INFORMACJA O ZAUTOMATYZOWANYM PODEJMOWANIU DECYZJI |
Przetwarzanie podanych danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowaniu w tym profilowaniu, o którym mowa art. 22 ust. 1 i 4 RODO |
PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO
|
Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim Pani/Pana zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia. |