Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miejski w Brzostku
Bip - Strona główna

Urząd Miejski w Brzostku

Gmina Brzostek

Władze Gminy

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Rejestr Instytucji Kultury »

Karty usług

Rewitalizacja »

Obwieszczenia »

Zamówienia publiczne

Transport publiczny »

Przetargi-mienie komunalne »

Przetargi rozstrzygnięte »

Druki do pobrania

Oświadczenia majątkowe za 2020 rok

Oświadczenia majątkowe za 2019 rok

Oświadczenia majątkowe za 2018 rok

Oświadczenia majątkowe za 2017 rok

Oświadczenia majątkowe za 2016 rok

Publicznie dostępny wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie

Ochrona Środowiska »

Organizacje pozarządowe »

Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne w Gminie »

Jednostki Organizacyjne Gminy

Nabór na wolne stanowisko pracy »

Informacja o projektach »

Biała Księga Bezpieczeństwa Narodowego RP »

Ochrona przeciwpowodziowa i obrona cywilna »

Petycje »

Gospodarowanie odpadami »

Nieodpłatne porady prawne »

Kontrole

Rejestr żłobków i klubów dziecięcych

Wykaz dziennych opiekunów

Informacje oświatowe

Sprawozdania finansowe »

Spis rolny 2020

Informacja dla hodowców pszczół

walidacja css walidacja html

Zarządzenia 2016: Nr 52/16 z dnia 23 maja 2016r. - ogłoszenie I Publicznego przetargu na sprzedaż działek położonych w Brzostku

Z a r z ą d z e n i e Nr 52/16

Burmistrza  Brzostku

z dnia 23 maja 2016 roku

 

w sprawie ogłoszenia I Publicznego Przetargu (Licytacji) na sprzedaż działek położonych w Brzostku ozn. nr ewid. 296/2 o pow. 0,1187 ha, objętej KW Nr RZ1D/00082893/1 oraz   ozn. nr ewid. 299/7 o pow. 0,1384 ha,  objętej KW Nr RZ1D/00042605/4 czyli o łącznej powierzchni  0,2571 ha, wolnych od obciążeń oraz powołania składu komisji do przeprowadzenia czynności związanych z przetargiem.                           

 

Na podstawie  art. 30 ust.1 i 2 pkt. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (t.j.: Dz. U. z 2015r., poz.1515 ze zm.) art. 38 ust.1 i 2, art. 67 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (t.j.: Dz. U. z 2015 r.  poz. 1774 z późn. zm.) i § 8 ust. 1, 2  rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004 roku w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz  rokowań na zbycie nieruchomości  (Dz. U. Nr 207 poz. 2108 z 2004 r.), w związku  z Uchwałą XV/104/16 Rady Miejskiej w Brzostku z dnia 25 lutego 2016 r. w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w trybie przetargowym działek położonych w Brzostku, stanowiących własność Gminy Brzostek.

 

z a r z ą d z a m

§ 1.

Ogłosić I Publiczny Przetarg Ustny (Licytację) na sprzedaż na sprzedaż działek położonych  w Brzostku ozn. nr ewid. 296/2 o pow. 0,1187 ha, objętej KW Nr RZ1D/00082893/1 oraz   ozn. nr ewid. 299/7 o pow. 0,1384 ha,  objętej KW Nr RZ1D/00042605/4 czyli o łącznej powierzchni  0,2571 ha, wolnych od obciążeń i ustalam cenę wywoławczą i wadium:

 

Lp.

Nr

działki

Pow.

( m 2)

Nr  KW

Opis nieruchomości

Przeznaczenie w planie

Położenie

Cena wywoławcza netto (zł)

Wadium (zł)

 

1

 

296/2

299/7

 

 

1187

1384

2571

 

RZ1D/00082893/1

RZ1D/00042605/4

budowlana

brak

Brzostek

61 044,00

6500,00

 

 

Do ceny osiągniętej w licytacji doliczony zostanie 23% podatek VAT.

 

 § 2.

Do czynności związanych z przeprowadzeniem przetargu na sprzedaż na sprzedaż działek położonych  w Brzostku ozn. nr ewid. 296/2 o pow. 0,1187 ha, objętej KW Nr RZ1D/00082893/1 oraz   ozn. nr ewid. 299/7 o pow. 0,1384 ha,  objętej KW Nr RZ1D/00042605/4 czyli o łącznej powierzchni  0,2571 ha, wolnych od obciążeń i powołuję komisję w składzie:

 

1.  Przewodniczący: Marzena Kolbusz              -       Kierownik Referatu  MKiOŚ

2.  Z-ca  Przewodniczącego Halina Furman      -       Inspektor Referatu  MKiOŚ

3.  Członek:  Monika Lemek                              -       Inspektor  Referatu MKiOŚ

4.  Członek:  Wojciech Pacana                          -       Referent  Referatu MKiOŚ

 

§3.

Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Mienia Komunalnego i Ochrony Środowiska.

 

§4.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

 

 

 

 

 

drukuj pobierz pdf    

wstecz