Zarządzenie Nr 34/16
Burmistrza Brzostku
z dnia 14 kwietnia 2016 roku
w sprawie: podania do publicznej wiadomości informacji wynikającej z art.37 ust.1 pkt 2 ustawy o finansach publicznych
Na podstawie art.37 ust. 1. pkt 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz.885 z późniejszymi zmianami) Burmistrz Brzostku zarządza się co następuje:
§ 1
a) dane dotyczące wykonania budżetu Gminy Brzostek w poprzednim roku budżetowym, w tym kwotę deficytu lub nadwyżki,
b) kwotę wykorzystanych środków o których mowa w art. 5 ust.1 pkt 2,
c) kwotę zobowiązań o których mowa w art. 72 ust. 1 pkt 4,
d) kwoty dotacji otrzymanych z budżetu jednostek samorządu terytorialnego oraz kwoty dotacji udzielonych innym jednostkom samorządu terytorialnego,
e) wykaz udzielonych poręczeń i gwarancji, z wymienieniem podmiotów, których gwarancje i poręczenia dotyczą,
f) wykaz osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym w zakresie podatków lub opłat udzielono ulg, odroczeń, umorzeń lub rozłożono spłatę na raty w kwocie przewyższającej 500,00 zł, wraz ze wskazaniem wysokości umorzonych kwot i przyczyn umorzenia,
g) wykaz osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym udzielono pomocy publicznej.
a) imię i nazwisko lub nazwa podmiotu (firmy),
b) kwota udzielonych ulg, odroczeń, umorzeń lub rozłożenia spłaty na raty w zakresie podatków i opłat
c) przyczyny udzielenia ulgi, umorzenia lub rozłożenia spłaty na raty podatków i opłat.
Wykaz o którym mowa w ust. 1 g) stanowi załącznik Nr 3 i obejmuje następujące dane: imię i nazwisko lub nazwa podmiotu (firmy).
§ 2
Wykonanie zarządzenia powierza się Skarbnikowi Gminy.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Brzostku w terminie do 31 maja 2016 roku.
Dokumenty do pobrania: | |
zał 34/16 (wprowadził: Ewa Szukała 2016-04-19 12:42:15) rozmiar pliku: NAN |
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office |