Z a r z ą d z e n i e Nr 4/16
Burmistrza Brzostku
z dnia 14 stycznia 2016 roku
w sprawie przeznaczenia do najmu w drodze publicznego przetargu ustnego lokalu użytkowego położonego w budynku Domu Ludowego w Opacionce - stanowiącego własność Gminy Brzostek
Na podstawie art.30 ust.2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( tekst jednolity Dz. U 2015.1515 ze zmianami) oraz art.35 ust.1 i 2 i art.38 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. 2015.1774 ze zmianami) oraz na podstawie Uchwały Rady Gminy Nr V/59/03 z dnia 7 kwietnia 2003 r. w sprawie ustalenia zasad nabywania, zbywania i obciążania nieruchomości wchodzących w skład zasobu Gminy Brzostek oraz ich wydzierżawiania i wynajmowania na okres dłuższy niż 3 lata z a r z ą d z a m
§ 1.
1. Przeznaczyć do najmu w drodze publicznego przetargu ustnego lokal użytkowy
położony na parterze w Domu Ludowym w Opacionce o powierzchni użytkowej
48,28 m2 stanowiący własność Gminy Brzostek na podstawie Księgi Wieczystej
Nr RZ1D/00085225/9.
2. Lokal użytkowy w skład którego wchodzi dawna sala sklepowa oraz łazienka
wyposażony jest w energię elektryczną i wodę .
3. Cena wywoławcza czynszu najmu za 1 m2 powierzchni użytkowej wynosi 10,00 zł
+ 23 % VAT-u miesięcznie.
4. Umowa może być zawarta na okres 3 lat.
5. Wadium dla lokalu wynosi 500,00 zł (słownie: pięćset złotych)
6. Najemca ponosi opłaty za energię elektryczną, wodę, ścieki, odpady komunalne
oraz podatek od nieruchomości.
§ 2.
Ogłoszenie o sporządzeniu wykazu oraz o przetargu należy podać do publicznej wiadomości przez ogłoszenie w lokalnej prasie oraz na stronie internetowej w BIP.
§ 3.
1.Wykonanie zarządzenia powierzam Kierownikowi referatu MKOŚ .
2. Powołuję komisję przetargową w składzie :
- Marzena Kolbusz – Kierownik referatu MKOŚ
- Halina Furman – insp. referatu MKOŚ
- Wojciech Pacana– ref. referatu MKOŚ
- Monika Lemek- podinsp. referatu MKOŚ
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania.