Z a r z ą d z e n i e Nr 2/16
Burmistrza Brzostku
z dnia 05 stycznia 2016 roku
w sprawie ogłoszenia I Publicznego Przetargu (Licytacji) na dzierżawę nieruchomości położonych w Brzostku, Bukowej, Gorzejowej, Kamienicy Górnej, Nawsiu Brzosteckim, Przeczycy i Woli Brzosteckiej stanowiących własność Gminy Brzostek, przeznaczonych do dzierżawy w trybie przetargowym oraz powołania składu komisji do przeprowadzenia czynności związanych z przetargiem
Na podstawie art. 38 ust. 1 Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz. U. z 2015r., poz.1774 z póź. zm.) i § 8 ust. 1, 2 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004 roku w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości (Dz. U. Nr 207 poz. 2108 z 2004 roku ze zm) w związku z uchwałą Nr V/59/03 Rady Gminy w Brzostku z dnia 7 kwietnia 2003 roku, w sprawie ustalania zasad nabywania, zbywania i obciążania nieruchomości wchodzących w skład zasobu Gminy Brzostek oraz ich wydzierżawiania i wynajmowania na okres dłuższy niż 3 lata i Zarządzeniem Nr 65/10 Burmistrza Brzostku z dnia 31.08.2010 roku w sprawie określenia minimalnych stawek czynszu dzierżawnego gruntów wykorzystywanych rolniczo, stanowiących własność Gminy Brzostek z a r z ą d z a m
§ 1. Ogłosić I Publiczny Przetarg (Licytacja) na dzierżawę nieruchomości położonych w Brzostku, Bukowej, Gorzejowej, Kamienicy Górnej, Nawsiu Brzosteckim, Przeczycy i Woli Brzosteckiej stanowiących własność Gminy Brzostek ustalam cenę wywoławczą rocznego czynszu dzierżawnego oraz wadium.
Wykaz działek przestawia załącznik Nr 1 do zarządzenia.
Do ceny osiągniętej w wyniku licytacji doliczony zostanie 23 % podatek VAT.
§ 2.
Do czynności związanych z przeprowadzeniem przetargu na dzierżawę działek wykazanych w § 1
powołuję komisję w składzie :
1. Przewodniczący: Marzena Kolbusz - Kierownik Referatu MKiOŚ
2. Z-ca Przewodniczącego Halina Furman - Inspektor Referatu MKiOŚ
3. Członek: Monika Lemek - Inspektor Referatu MKiOŚ
4. Członek: Wojciech Pacana - Referent Referatu MKiOŚ
§ 3.
Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Mienia Komunalnego i Ochrony Środowiska.
§ 4.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Dokumenty do pobrania: | |
Załącznik do Zarządzenia Nr 2 (wprowadził: Ewa Szukała 2016-01-11 11:36:33) rozmiar pliku: NAN |
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office |