Zamawiający:
Gmina Brzostek Brzostek, 02. 10. 2015 r.
ul. Rynek 1
39-230 Brzostek
znak
sprawy: IZP. 271.9. 2015
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Gmina Brzostek, działając na
podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, (tekst jednolity: Dz. U. z
2013 roku poz. 907 z póź. zm.), zwanej dalej ustawą Pzp, zawiadamia, że w postępowaniu prowadzonym w
trybie przetargu nieograniczonego na zadanie:
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych
i wewnętrznych w latach 2015/20117 w Gminie Brzostek”
jako najkorzystniejsza wybrana
została oferta nr 1 złożona przez
FIRMĘ HANDLOWO-USŁUGOWĄ Grzegorz Ligęzka 39-223 Strzegocice 110 D z ceną za:
1) odśnieżanie za 1
godzinę efektywnej pracy samochodu:115,00 zł brutto,
2) odśnieżanie za 1
godzinę efektywnej pracy ciągnika (o mocy nie mniejszej niż 60 KM) napęd na 4
koła: 90,00 zł brutto,
3) odśnieżanie za 1
godzinę efektywnej pracy sprzętu ciężkiego: 110,00 zł brutto,
4) usuwanie gołoledzi
własnym materiałem za 1 godzinę efektywnej pracy: 180,00 zł brutto,
5) odśnieżanie wraz z
usuwaniem gołoledzi - własnym materiałem za 1 godzinę efektywnej pracy: 199,80
zł brutto,
6) odśnieżanie chodników
sprzętem mechanicznym o szer. 1,5 m; za
1 godzinę efektywnej pracy:
59,40 zł brutto,
7)
załadunek i wywóz pryzm śniegu z placów i parkingów do 2 km za 1 godzinę:100,00 zł brutto.
W przedmiotowym postępowaniu
została złożona tylko jedna oferta. Wykonawca spełnia warunki zawarte w
specyfikacji, natomiast oferta wybrana została zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy
Pzp na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ, którymi były: cena i
czas reakcji Wykonawcy w celu podstawienia sprzętu zastępczego w przypadku
awarii sprzętu przeznaczonego do realizacji zamówienia.
Zamawiający zawrze umowę w
sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia
przesłania zawiadomienia tj. po 07.10.2015 r.
Burmistrz
Brzostku
Wojciech
Staniszewski
Lista
Wykonawców, którzy złożyli oferty w
postępowaniu:
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres
wykonawcy |
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA Grzegorz Ligęzka 39-223 Strzegocice 110 D |
Nr oferty |
1 |
Liczba pkt. w kryterium cena |
a) odśnieżanie za 1 godzinę efektywnej pracy samochodu: 115,00 zł -------------- x 95 x 25% = 23,75 115,00 zł b) odśnieżanie za 1 godzinę efektywnej pracy ciągnika (o mocy nie
mniejszej niż 60 KM) napęd na 4 koła 90,00 zł -------------- x 95 x 15% = 14,25 90,00 zł c) odśnieżanie za 1 godzinę efektywnej pracy sprzętu ciężkiego: 110,00 zł -------------- x 95 x 15% = 14,25 110,00 zł d) usuwanie gołoledzi własnym materiałem za 1 godzinę efektywnej pracy: 180,00 zł -------------- x 95 x 15% = 14,25 180,00 zł e) odśnieżanie wraz z usuwaniem gołoledzi - własnym materiałem za 1
godzinę efektywnej pracy 199,80 zł -------------- x 95 x 20% = 19,00 199,80 zł f) odśnieżanie chodników sprzętem mechanicznym o szer. 1,5 m; za 1 godzinę efektywnej pracy 59,40 zł -------------- x 95 x 5% = 4,75 59,40 zł g) załadunek i wywóz pryzm śniegu z placów i
parkingów do 2 km za 1 godzinę 100,00 zł -------------- x 95 x 5% = 4,75 100,00 zł ------------------------------------------------------------------------------------------------------------- RAZEM: 95 pkt |
Liczba pkt. w
kryterium |
Czas reakcji Wykonawcy w celu podstawienia sprzętu zastępczego w
przypadku awarii sprzętu przeznaczonego do realizacji zamówienia – 2 godz. – 5 pkt |
Ilość pkt w łącznej ocenie oferty |
100 pkt |
Liczba punktów w kryterium „cena ofertowa” dla
każdej z ofert została obliczona w następujący sposób: a + b + c + d + e + f + g = suma punktów
Liczba punktów w
kryterium „czas reakcji Wykonawcy w celu
podstawienia sprzętu zastępczego w przypadku awarii sprzętu przeznaczonego do
realizacji zamówienia” dla każdej z ofert została obliczona wg następujących
zasad:
Oferowany przez
Wykonawcę czas reakcji w celu podstawienia sprzętu zastępczego w
przypadku awarii sprzętu przeznaczonego do realizacji zamówienia:
2 godz. – 5 pkt
3 godz. – 3 pkt
5 godz. – 1 pkt
powyżej 5 godz. – 0 pkt
Liczba punktów każdej z
ocenianych ofert obliczona zostanie wg wzoru:
Lp = C + R
Lp – łączna liczba
punktów przyznana ofercie,
C – liczba punktów
przyznana ofercie w oparciu o kryterium „cena ofertowa”,
R – liczba punktów
przyznana ofercie w oparciu o kryterium „czas reakcji Wykonawcy w celu
podstawienia sprzętu zastępczego w przypadku awarii sprzętu przeznaczonego do
realizacji zamówienia”
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska
największą ilość punktów w łącznej ocenie ofert. Pod uwagę będą brane liczby
zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
Znak sprawy:
IZP.271.9.2015 Brzostek,
24.09.2015 r.
Adres
strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.bipbrzostek.mserwer.pl
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Brzostek: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych
w latach 2015/2017 w Gminie Brzostek
Numer ogłoszenia: 250644 - 2015; data zamieszczenia: 24.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V |
zamówienia
publicznego |
zawarcia
umowy ramowej | |
ustanowienia
dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA
I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzostek , Rynek 1, 39-230
Brzostek, woj. podkarpackie, tel. 14 680 30 26, faks 14 680 30 25.
·
Adres strony
internetowej zamawiającego:
www.bipbrzostek.mserwer.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa.
SEKCJA
II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie
dróg gminnych i wewnętrznych w latach 2015/2017 w Gminie Brzostek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu
zamówienia:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w latach 2015/2017 w Gminie
Brzostek. Rejon I, II, III, IV w dwóch kolejnościach I i II zimowego
utrzymania. Zakres prac: 1) odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych wg V standardu
I i II kolejności, 2) usuwanie gołoledzi materiałem uszarstniającym na
jezdniach ulic, dróg gminnych i wewnętrznych własnym materiałem wg V standardu
I i II kolejności. Wykonawca we własnym zakresie dokonywał będzie składu i
załadunku materiałów do likwidacji gołoledzi. 3) odśnieżanie chodników 4)
załadunek i wywóz pryzm śniegu z placów i parkingów. Usługa odśnieżania
obejmować będzie 2 sezony zimowe tj. 15 X 2015 do 30 IV 2016 15 X 2016 do 30 IV
2017.
II.1.5)
|
przewiduje
się udzielenie zamówień uzupełniających |
·
Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
·
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9,
90.63.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:
30.04.2017.
SEKCJA
III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie
wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU
DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej
działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
o
złożą
oświadczenie, iż posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności
lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
·
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
o
złożą
oświadczenie, że posiadają wiedzę i doświadczenie pozwalające na wykonanie
przedmiotu zamówienia
·
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
o
wykażą,
że spełniają warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym jeżeli
załączą - wykaz narzędzi i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w
celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi
zasobami Wymagania dotyczące rodzaju sprzętu, którym musi dysponować Wykonawca
1) 2 -samochody z pługopiaskarką i z przednim napędem, 2) 1 -ciągnik z pługiem
lub dmuchawą o mocy nie mniejszej niż 60 KM, napęd na 4 koła 3) 1 -sprzęt
ciężki typu: spycharka gąsienicowa DT, ciągnik LKT, - 4) 1 - sprzęt mechaniczny
do odśnieżania chodnika o szerokości 1,5mb wzdłuż dróg 5) 1 - sprzęt
mechaniczny do załadunku i samochód do wywozu pryzm śniegu z placów i parkingów
·
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
o
złożą
oświadczenie, że dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
·
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
o
złożą
oświadczenie, że posiadają potencjał ekonomiczny i finansowy pozwalający na
wykonanie przedmiotu zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH,
JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST.
1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę
warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania
wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w
którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności
do tej samej grupy kapitałowej
SEKCJA
IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg
nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne
kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
·
1 - Cena - 95
·
2 - czas reakcji Wykonawcy w celu
podstawienia sprzętu zastępczego w przypadku awarii sprzętu przeznaczonego do
realizacji zamówienia - 5
IV.2.2)
|
przeprowadzona
będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie
warunków zmian
Strony
postanawiają, iż dokonają w formie pisemnego aneksu zmiany wynagrodzenia w
wypadku wystąpienia jednej ze zmian przepisów wskazanych w art. l42 ust. 5
ustawy z Prawo zamówień publicznych, tj. zmiany: a) stawki podatku od towarów i
usług; b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie
art. 2 ust. 3 - 5 ustawy z dnia I0 października 2002r. o minimalnym
wynagrodzeniu za pracę; c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub
ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie
społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania
zamówienia przez Wykonawcę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na
której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bipbrzostek.mserwer.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski w Brzostku - biuro nr 4, ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2015 godzina 09:30, miejsce: Urząd
Miejski w Brzostku - sekretariat, ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30
(od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu
Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej
przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA),
które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Burmistrz
Brzostku
Wojciech
Staniszewski
Do pobrania:
Dokumenty do pobrania: | |
SIWZ (wprowadził: Grzegorz Kudłacz 2015-09-24 13:04:54) rozmiar pliku: NAN | |
wykaz dróg (wprowadził: Grzegorz Kudłacz 2015-09-24 13:05:13) rozmiar pliku: NAN |
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office |