Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miejski w Brzostku
Bip - Strona główna

Urząd Miejski w Brzostku

Gmina Brzostek

Władze Gminy

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Rejestr Instytucji Kultury »

Karty usług

Rewitalizacja »

Obwieszczenia »

Zamówienia publiczne

Transport publiczny »

Przetargi-mienie komunalne »

Przetargi rozstrzygnięte »

Druki do pobrania

Oświadczenia majątkowe za 2020 rok

Oświadczenia majątkowe za 2019 rok

Oświadczenia majątkowe za 2018 rok

Oświadczenia majątkowe za 2017 rok

Oświadczenia majątkowe za 2016 rok

Publicznie dostępny wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie

Ochrona Środowiska »

Organizacje pozarządowe »

Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne w Gminie »

Jednostki Organizacyjne Gminy

Nabór na wolne stanowisko pracy »

Informacja o projektach »

Biała Księga Bezpieczeństwa Narodowego RP »

Ochrona przeciwpowodziowa i obrona cywilna »

Petycje »

Gospodarowanie odpadami »

Nieodpłatne porady prawne »

Kontrole

Rejestr żłobków i klubów dziecięcych

Wykaz dziennych opiekunów

Informacje oświatowe

Sprawozdania finansowe »

Spis rolny 2020

Informacja dla hodowców pszczół

walidacja css walidacja html

Przetargi rozstrzygnięte: Burmistrz Brzostku ogłasza przetarg na zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w latach 2015-2017 w Gminie Brzostek

Zamawiający:

Gmina Brzostek                    Brzostek, 02. 10. 2015 r. 

ul. Rynek 1

39-230 Brzostek

znak sprawy:  IZP. 271.9. 2015

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ  OFERTY

Gmina Brzostek, działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 roku poz. 907 z póź. zm.), zwanej dalej ustawą Pzp,  zawiadamia, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie:

„Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w latach 2015/20117 w Gminie Brzostek”

 jako najkorzystniejsza wybrana została oferta nr 1  złożona przez

FIRMĘ HANDLOWO-USŁUGOWĄ Grzegorz Ligęzka  39-223 Strzegocice 110 D  z ceną za:

1) odśnieżanie za 1 godzinę efektywnej pracy samochodu:115,00 zł brutto,

2) odśnieżanie za 1 godzinę efektywnej pracy ciągnika (o mocy nie mniejszej niż 60 KM) napęd na 4 koła: 90,00 zł brutto,

3) odśnieżanie za 1 godzinę efektywnej pracy sprzętu ciężkiego: 110,00 zł  brutto,

4) usuwanie gołoledzi własnym materiałem za 1 godzinę efektywnej pracy: 180,00 zł brutto,

5) odśnieżanie wraz z usuwaniem gołoledzi - własnym materiałem za 1 godzinę efektywnej pracy: 199,80 zł brutto,

6) odśnieżanie chodników sprzętem mechanicznym o szer. 1,5 m;  za 1 godzinę efektywnej pracy:

 59,40 zł brutto,

7) załadunek i wywóz pryzm śniegu z placów i parkingów  do 2 km za 1 godzinę:100,00 zł brutto.

 

W przedmiotowym postępowaniu została złożona tylko jedna oferta. Wykonawca spełnia warunki zawarte w specyfikacji, natomiast oferta wybrana została zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ, którymi były: cena i czas reakcji Wykonawcy w celu podstawienia sprzętu zastępczego w przypadku awarii sprzętu przeznaczonego do realizacji zamówienia.

 

Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia tj. po 07.10.2015 r.         

 

 

 

                                                                                                                                 Burmistrz Brzostku

                                                                                                                               Wojciech Staniszewski

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lista Wykonawców, którzy złożyli oferty  w postępowaniu:

 

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy

FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA

Grzegorz Ligęzka

39-223 Strzegocice 110 D

Nr oferty

1

 

Liczba pkt.

w kryterium cena

a) odśnieżanie za 1 godzinę efektywnej pracy samochodu: 

115,00 zł

-------------- x 95 x 25% = 23,75

115,00 zł

 

b) odśnieżanie za 1 godzinę efektywnej pracy ciągnika (o mocy nie mniejszej niż 60 KM) napęd na 4 koła

90,00 zł

-------------- x 95 x 15% = 14,25

90,00 zł

 

c) odśnieżanie za 1 godzinę efektywnej pracy sprzętu ciężkiego: 

110,00 zł

-------------- x 95 x 15% = 14,25

110,00 zł

 

d) usuwanie gołoledzi własnym materiałem za 1 godzinę efektywnej pracy: 

180,00 zł

-------------- x 95 x 15% = 14,25

180,00 zł

 

e) odśnieżanie wraz z usuwaniem gołoledzi - własnym materiałem za 1 godzinę efektywnej pracy

199,80 zł

-------------- x 95 x 20% = 19,00

199,80 zł

 

f) odśnieżanie chodników sprzętem mechanicznym o szer. 1,5 m;  za 1 godzinę efektywnej pracy

59,40 zł

-------------- x 95 x 5% = 4,75

59,40 zł

 

g) załadunek i wywóz pryzm śniegu z placów i parkingów  do 2 km za 1 godzinę

100,00 zł

-------------- x 95 x  5% = 4,75

100,00 zł

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

                            RAZEM: 95 pkt

Liczba pkt. w kryterium
czas reakcji Wykonawcy w celu podstawienia sprzętu zastępczego w przypadku awarii sprzętu przeznaczonego do realizacji zamówienia

Czas reakcji Wykonawcy w celu podstawienia sprzętu zastępczego w przypadku awarii sprzętu przeznaczonego do realizacji zamówienia – 2 godz. – 5 pkt

 

Ilość pkt w łącznej ocenie oferty

100 pkt


 

 

Liczba punktów w kryterium „cena ofertowa” dla każdej z ofert została obliczona w następujący sposób:  a + b + c + d + e + f + g  = suma punktów

Liczba punktów w kryterium  „czas reakcji Wykonawcy w celu podstawienia sprzętu zastępczego w przypadku awarii sprzętu przeznaczonego do realizacji zamówienia” dla każdej z ofert została obliczona wg następujących zasad:

Oferowany przez Wykonawcę czas reakcji w celu podstawienia sprzętu zastępczego w przypadku awarii sprzętu przeznaczonego do realizacji zamówienia:

2 godz. – 5 pkt

3 godz. – 3 pkt

5 godz. – 1 pkt

powyżej 5 godz. – 0 pkt

 

Liczba punktów każdej z ocenianych ofert obliczona zostanie wg wzoru:

Lp = C + R

Lp – łączna liczba punktów przyznana ofercie,

C – liczba punktów przyznana ofercie w oparciu o kryterium „cena ofertowa”,

R – liczba punktów przyznana ofercie w oparciu o kryterium „czas reakcji Wykonawcy w celu podstawienia sprzętu zastępczego w przypadku awarii sprzętu przeznaczonego do realizacji zamówienia”

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów w łącznej ocenie ofert. Pod uwagę będą brane liczby zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Znak sprawy: IZP.271.9.2015                                                        Brzostek, 24.09.2015 r.

Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipbrzostek.mserwer.pl
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Brzostek: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w latach 2015/2017 w Gminie Brzostek
Numer ogłoszenia: 250644 - 2015; data zamieszczenia: 24.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego

zawarcia umowy ramowej

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzostek , Rynek 1, 39-230 Brzostek, woj. podkarpackie, tel. 14 680 30 26, faks 14 680 30 25.

·         Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipbrzostek.mserwer.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w latach 2015/2017 w Gminie Brzostek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w latach 2015/2017 w Gminie Brzostek. Rejon I, II, III, IV w dwóch kolejnościach I i II zimowego utrzymania. Zakres prac: 1) odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych wg V standardu I i II kolejności, 2) usuwanie gołoledzi materiałem uszarstniającym na jezdniach ulic, dróg gminnych i wewnętrznych własnym materiałem wg V standardu I i II kolejności. Wykonawca we własnym zakresie dokonywał będzie składu i załadunku materiałów do likwidacji gołoledzi. 3) odśnieżanie chodników 4) załadunek i wywóz pryzm śniegu z placów i parkingów. Usługa odśnieżania obejmować będzie 2 sezony zimowe tj. 15 X 2015 do 30 IV 2016 15 X 2016 do 30 IV 2017.

II.1.5)

 

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

·         Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

·          

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    złożą oświadczenie, iż posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    złożą oświadczenie, że posiadają wiedzę i doświadczenie pozwalające na wykonanie przedmiotu zamówienia

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    wykażą, że spełniają warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym jeżeli załączą - wykaz narzędzi i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami Wymagania dotyczące rodzaju sprzętu, którym musi dysponować Wykonawca 1) 2 -samochody z pługopiaskarką i z przednim napędem, 2) 1 -ciągnik z pługiem lub dmuchawą o mocy nie mniejszej niż 60 KM, napęd na 4 koła 3) 1 -sprzęt ciężki typu: spycharka gąsienicowa DT, ciągnik LKT, - 4) 1 - sprzęt mechaniczny do odśnieżania chodnika o szerokości 1,5mb wzdłuż dróg 5) 1 - sprzęt mechaniczny do załadunku i samochód do wywozu pryzm śniegu z placów i parkingów

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    złożą oświadczenie, że dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    złożą oświadczenie, że posiadają potencjał ekonomiczny i finansowy pozwalający na wykonanie przedmiotu zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

·         1 - Cena - 95

·         2 - czas reakcji Wykonawcy w celu podstawienia sprzętu zastępczego w przypadku awarii sprzętu przeznaczonego do realizacji zamówienia - 5

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony postanawiają, iż dokonają w formie pisemnego aneksu zmiany wynagrodzenia w wypadku wystąpienia jednej ze zmian przepisów wskazanych w art. l42 ust. 5 ustawy z Prawo zamówień publicznych, tj. zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług; b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 - 5 ustawy z dnia I0 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipbrzostek.mserwer.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Brzostku - biuro nr 4, ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2015 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Brzostku - sekretariat, ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

Burmistrz Brzostku

Wojciech Staniszewski

 

Do pobrania:

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Wykaz dróg

drukuj pobierz pdf    

Dokumenty do pobrania:
SIWZ
(wprowadził: Grzegorz Kudłacz 2015-09-24 13:04:54)
rozmiar pliku: NAN
wykaz dróg
(wprowadził: Grzegorz Kudłacz 2015-09-24 13:05:13)
rozmiar pliku: NAN
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz