Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miejski w Brzostku
Bip - Strona główna

Urząd Miejski w Brzostku

Gmina Brzostek

Władze Gminy

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Rejestr Instytucji Kultury »

Karty usług

Rewitalizacja »

Obwieszczenia »

Zamówienia publiczne

Transport publiczny »

Przetargi-mienie komunalne »

Przetargi rozstrzygnięte »

Druki do pobrania

Oświadczenia majątkowe za 2020 rok

Oświadczenia majątkowe za 2019 rok

Oświadczenia majątkowe za 2018 rok

Oświadczenia majątkowe za 2017 rok

Oświadczenia majątkowe za 2016 rok

Publicznie dostępny wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie

Ochrona Środowiska »

Organizacje pozarządowe »

Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne w Gminie »

Jednostki Organizacyjne Gminy

Nabór na wolne stanowisko pracy »

Informacja o projektach »

Biała Księga Bezpieczeństwa Narodowego RP »

Ochrona przeciwpowodziowa i obrona cywilna »

Petycje »

Gospodarowanie odpadami »

Nieodpłatne porady prawne »

Kontrole

Rejestr żłobków i klubów dziecięcych

Wykaz dziennych opiekunów

Informacje oświatowe

Sprawozdania finansowe »

Spis rolny 2020

Informacja dla hodowców pszczół

walidacja css walidacja html

Przetargi rozstrzygnięte: Burmistrz Brzostku ogłasza przetarg na Wykonanie nawierzchni bitumicznych na drogach gminnych i lokalnych w Gminie Brzostek

 

Zamawiający:

Gmina Brzostek                                                                                  Brzostek, 19. 02. 2015 r. 

ul. Rynek 1

39-230 Brzostek

Znak sprawy: IZP.271.1.2015

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ  OFERTY

Gmina Brzostek, działając na podstawie art. 92 ust. 2  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 roku poz. 907 z póź. zm.) informuje, że w postępowaniu przeprowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na następujące zamówienie:

„Wykonanie nawierzchni bitumicznych na drogach gminnych i lokalnych
w Gminie Brzostek”

jako najkorzystniejszą wybrano ofertę złożona przez:

Eurovia Polska S.A.

Bielany Wrocławskie

ul. Szwedzka 5

55-040 Kobierzyce

Wartość wybranej oferty brutto: 474 961,47 zł

Wykonawca spełnia warunki zawarte w specyfikacji, natomiast oferta została uznana za najkorzystniejszą w oparciu o kryteria zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Lista Wykonawców, którzy złożyli oferty  w postępowaniu:

Lp.

Nazwa Firmy

Adres

Punktacja przyznana
w kryterium cena (95%)

Punktacja przyznana ofercie w kryterium termin wykonania zamówienia (5%)

Łączna ilość punktów przyznanych ofercie

1.

Miejskie Przedsiębiorstwo Dróg i Mostów Sp. z o.o.

ul. Rejtana 6

35-310 Rzeszów

82,65 pkt

5 pkt

87,65 pkt

2.

Skanska Spółka Akcyjna

ul. Gen. Józefa Zajączka 9

01-518 Warszawa

78,85 pkt

5 pkt

83,85 pkt

3.

Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe  Spółka Akcyjna

ul. Drogowców 1

39-200 Dębica

94,05 pkt

5 pkt

99,05 pkt

4.

Eurovia Polska Spółka Akcyjna

 

Bielany Wrocławskie,

ul. Szwedzka 5

55-040 Kobierzyce

 

95 pkt

5 pkt

100 pkt

5.

Road Systems S.C.

Jacek Niedojadło

33-156 Skrzyszów 15

80,75 pkt

5 pkt

85,75 pkt

 

                                                                                                                        Burmistrz Brzostku

                                                                                                          Wojciech Staniszewski

 

 


Zamawiający:

Gmina Brzostek                                       Brzostek, 12. 02. 2015 r.

ul. Rynek 1

39-230 Brzostek

                                                                                        

 

 

Wszyscy uczestnicy postępowania

 

 

 

dotyczy: przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn. „Wykonanie nawierzchni bitumicznych na drogach gminnych i lokalnych w Gminie Brzostek”

znak sprawy:  IZP. 271.1. 2015

 

  

Zamawiający działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 roku, poz. 907 z późniejszymi zmianami) niniejszym informuje o modyfikacji Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w pozycji – załącznik nr 6 SIWZ poprzez następujące zmiany:

 

 - załącznik nr 6 SIWZ w pozycji Nr 20 dotyczącej przebudowy drogi gminnej Januszkowice „Zagórze II” – w m. Januszkowice:

jest: „Podbudowy z kruszyw łamanych warstwa dolna, gr. warstwy po zagęszczeniu 20 cm (R=0,25; M=0,25; S=0,25)”,

winno być „Podbudowy z kruszyw naturalnych warstwa dolna grubość warstwy po zagęszczeniu 20cm (R=0,25; M=0,25; S=0,25)

 

 

-  załącznik nr 6 SIWZ w pozycji Nr 30 dotyczącej przebudowy drogi gminnej Januszkowice „Zagórze II” – w m. Januszkowice:

jest: „Podbudowy z kruszyw naturalnych warstwa górna, gr. warstwy po zagęszczeniu 15 cm”

winno być „podbudowy z kruszyw łamanych warstwa górna grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm”

 

 

 

 

Burmistrz Brzostku

Wojciech Staniszewski


 

IZP.271.1.2015                                              Brzostek, 29. 01. 2015 r.

 

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:www.bipbrzostek.mserwer.pl


Brzostek: „Wykonanie nawierzchni bitumicznych na drogach gminnych i lokalnych w Gminie Brzostek”

 

Numer ogłoszenia: 21326 - 2015; data zamieszczenia: 29.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

 

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.              1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzostek , Rynek 1, 39-230 Brzostek, woj. podkarpackie,

 tel. 14 6830111, faks 14 6830111.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipbrzostek.mserwer.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

 

Wykonanie nawierzchni bitumicznych na drogach gminnych i lokalnych w Gminie Brzostek

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

 

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 

WYKONANIE NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH NA DROGACH GMINNYCH I LOKALNYCH
W GMINIE BRZOSTEK

 

Przebudowa drogi gminnej Siedliska-Bogusz "Kamionki" - w m. Siedliska-Bogusz

W skład zamówienia wchodzi następujący zakres rzeczowy:

 

1)    profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane mechanicznie, kategoria gruntu II-VI  - 2 697,80m2 (658,00mb x 4,10mb) w km 0+445÷0+950; 1+700÷1+774; 1+781÷1+860

2)    podbudowy z kruszyw naturalnych warstwa dolna, grubość warstwy po zagęszczeniu – 5cm – 2 697,80m2 (658,00mb x 4,10mb) w km 0+445÷0+950; 1+700÷1+774; 1+781÷1+860

3)    podbudowy z kruszyw łamanych warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu – 15 cm – 2 632,00m2 (658,00mb x 4,00mb) w km 0+445÷0+950; 1+700÷1+774; 1+781÷1+860

4)    warstwa wiążąca z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm – 2 061,50m2 (665,00mb x 3,10mb) w km 0+445÷0+950; 1+700÷1+860

5)    skropienie nawierzchni bitumicznej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych emulsją asfaltową 2 061,50m2 w km 0+445÷0+950; 1+700÷1+860.

6)    warstwa ścieralna z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubość warstwy po zagęszczeniu 4cm - 1 995,00m2 (665,00mb x 3,00mb) w km 0+445÷0+950; 1+700÷1+860

7)    oblanie krawędzi bitumicznych asfaltem (0,15mx665,00mbx2=199,50m2)

8)    podbudowy z kruszyw łamanych warstwa  górna,  grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm (pobocza) – 658,00m2 (658,00mb x 0,5mb x 2) w km 0+445÷0+950; 1+700÷1+774; 1+781÷1+860

9)    wykonanie prawostronnej mijanki w km 0+295÷345 o szerokości 2,0m i długości 25mb ze skosami najazdowymi dł. 12,5mb

-        warstwa kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie gr. 25cm układanego w korycie gł. 35cm

-        podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15cm

-        nawierzchnia mijanki warstwa wiążąca z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm,

-        skropienie nawierzchni bitumicznej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych emulsją asfaltową

-        warstwa ścieralna z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubość warstwy po zagęszczeniu 4cm

-        oblanie krawędzi bitumicznych asfaltem(0,15mx50,00mb=7,50m2)

 

 

Przebudowa drogi lokalnej Przeczyca k/Domu Ludowego - w m. Przeczyca (na Furmana)

 

W skład zamówienia wchodzi następujący zakres rzeczowy:

 

1)    likwidacja przełomów nawierzchni żwirowej 15m2 (10,00szt x1,5mb)

2)    wymiana przepustu betonowego na rurę karbowaną PCV ø 60 długość 8,0mb na ławie żwirowej gr 30cm,

3)    wykonanie ścianek czołowych przepustu,

4)    profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane mechanicznie, kategoria gruntu II-VI  - 1 428,00 m2 (510,00mb x 2,80mb)

5)    podbudowy z kruszyw naturalnych warstwa dolna, grubość warstwy po zagęszczeniu – 5cm

– 1 428,00 m2 (510,00mb x 2,80mb)

6)    podbudowy z kruszyw łamanych warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu – 15 cm
– 1 377,00 m2 (510,00mb x 2,70mb)

7)    warstwa wiążąca z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm – 1 326,00m2 (510,00mb x 2,60mb)

8)    skropienie nawierzchni bitumicznej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych emulsją asfaltową – 1 326,00m2 (510,00mb x 2,60mb)

9)    warstwa ścieralna z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubość warstwy po zagęszczeniu 4cm - 1 275,00m2 (510,00mb x 2,50mb)

10)  oblanie krawędzi bitumicznych asfaltem (0,15mx510,00mbx2=153,00m2)

11) podbudowy z kruszyw łamanych warstwa  górna,  grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm (pobocza) – 306,00m2 (510,00mb x 2 x 0,3mb)

 

Przebudowa drogi lokalnej Skurowa "Budy"  (k/Domu Ludowego)

 

W skład zamówienia wchodzi następujący zakres rzeczowy:

 

1)    profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane mechanicznie, kategoria gruntu II-VI  -1 471,25 m2 (535,00mb x 2,75mb)

2)    podbudowy z kruszyw łamanych warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu – 10 cm – 1471,25m2 (535,00mb x 2,75mb)

3)    warstwa wiążąca z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm – 1391,00m2 (535,00mb x 2,60mb)

4)    skropienie nawierzchni bitumicznej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych emulsją asfaltową – 1391,00m2 (535,00mb x 2,60mb)

5)    warstwa ścieralna z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubość warstwy po zagęszczeniu 4cm - 1 337,50m2 (535,00mb x 2,50mb)

6)    oblanie krawędzi bitumicznych asfaltem (0,15mx535,00mbx2=160,50m2)

7)    podbudowy z kruszyw łamanych warstwa  górna,  grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm (pobocza) – 321,00m2 (535,00mb x 2 x 0,3mb)

 

 

Przebudowa drogi gminnej Januszkowice "Zagórze II" - w m. Januszkowice.

 

W skład zamówienia wchodzi następujący zakres rzeczowy:

 

1)    profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane mechanicznie, kategoria gruntu II-VI  - 2 632,00m2 (752,00mb x 3,50mb)

2)    podbudowy z kruszyw naturalnych warstwa dolna, grubość warstwy po zagęszczeniu – 5cm
– 2 632,00m2 (752,00mb x 3,50mb)

3)    podbudowy z kruszyw łamanych warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu – 15 cm – 2 556,80m2 (752,00mb x 3,40mb)

4)    warstwa wiążąca z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm – 1 955,20m2 (752,00mb x 2,60mb)

5)    skropienie nawierzchni bitumicznej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych emulsją asfaltową – 1 955,20m2 (752,00mb x 2,60mb)

6)    warstwa ścieralna z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubość warstwy po zagęszczeniu 4cm – 1 880,00m2 (752,00mb x 2,50mb)

7)    oblanie krawędzi bitumicznych asfaltem (0,15mx752,00mbx2=225,6m2)

8)    podbudowy z kruszyw łamanych warstwa  górna,  grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm (pobocza) – 752,00m2 (752,00mb x 2 x 0,5mb)

 

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.31.40-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    złożą oświadczenie, iż posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali (zakończyli) roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia tj. wykonali 2 roboty  w tym jedna o wartości co najmniej 500 000,00 zł brutto, polegające na remoncie, przebudowie lub budowie dróg o nawierzchni z masy mineralno- bitumicznej oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W wykazie nr 5 do SIWZ (wykaz robót) należy podać ich przedmiot, daty i miejsca wykonania, podmioty, na rzecz których roboty budowlane były wykonywane oraz załączyć dowody np. (poświadczenia) określające czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których jest ww. mowa.

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    złożą oświadczenie, że dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    złożą oświadczenie, że dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    złożą oświadczenie, że posiadają potencjał ekonomiczny pozwalający na wykonanie przedmiotu zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

·         wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

·         określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykażą, że wykonali 2 roboty w tym jedna o wartości co najmniej 500 000,00 zł brutto polegające na remoncie, przebudowie lub budowie dróg o nawierzchni z masy mineralno- bitumicznej oraz załączą dokumenty np. (poświadczenia) potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

·         aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

·         aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

·         aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

·         wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III. 4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

·         nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

·         lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

-  najniższa cena – 95 %

- termin wykonania zamówienia – 5 %

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza dokonanie zmiany umowy zgodnie z art.144 ustawy w tym także w zakresie postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia następujących warunków: 1. Warunki istotne, w szczególności A. zmiana terminu wykonania zamówienia ulegnie przesunięciu w przypadku skrócania terminu realizacji inwestycji oraz przedłużenia w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: 1)przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego; 2)działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe) mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót; 3)warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawozdań, dokonywanie odbiorów, w szczególności: wiatr uniemożliwiający prace maszyn budowlanych, gwałtowne opady deszczu, gradobicie, burze z wyładowaniami atmosferycznymi, opady deszczu trwające bez przerwy co najmniej 4 dni robocze itp. 4)odmiennych od przyjętych w dokumentacji warunków terenowych, w szczególności istnienie podziemnych sieci, instalacji i urządzeń lub nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych; 5)przedłużenia terminu realizacji umowy podstawowej w wyniku udzielenia Wykonawcy zamówień dodatkowych, 6)wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; B. zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez te organy decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. C. Zmiany podwykonawców D. Zmiany technologiczne w szczególności: 1)konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych lub materiałowych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji gdy nie zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu; 2)odmienne niż przyjęte w dokumentacji warunki terenowe w szczególności istnienie podziemnych sieci, instalacji i urządzeń lub nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych skutkujące niemożliwością wykonania przedmiotu zamówienia przy dotychczasowych założeniach technologicznych lub materiałowych; 3)konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. E. Zmiany wynikające z konieczności poprawiania omyłek i błędów projektowania inwestycji. Warunki nieistotne, w szczególności: 1) wystąpienie omyłek pisarskich i rachunkowych; 2) zmiany formy organizacyjnej Wykonawcy (przekształcenie itp.); 3) zmiany osób nadzorujących wykonanie przedmiotu umowy; 4) zmiany obowiązujących przepisów prawa; 5) zmiana ustawowej stawki podatku od towarów i usług, wówczas wynagrodzenie ulegnie zmianie w ten sposób, że do wynagrodzenia netto zostanie doliczony podatek VAT w wysokości wynikającej z przepisów. 6) inne, które w sposób istotny nie będą ingerować w przedmiot umowy. Wszelkie zmiany umowy będą dokonywane w postaci pisemnych aneksów podpisanych przez obie strony pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipbrzostek.mserwer.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Brzostku - biuro Nr 4 ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

16.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Brzostku - sekretariat ul. Rynek 1,

39-230 Brzostek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Burmistrz Brzostku

wz. mgr inż. Piotr Szczepkowicz

Zastępca Burmistrza

Do pobrania:

Treść ogłoszenia

SIWZ - Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Specyfikacje techniczne

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

drukuj pobierz pdf    

Dokumenty do pobrania:
ogłoszenie
(wprowadził: Grzegorz Kudłacz 2015-01-29 19:53:27)
rozmiar pliku: NAN
SIWZ
(wprowadził: Grzegorz Kudłacz 2015-01-29 19:54:25)
rozmiar pliku: NAN
SST_SPECYFIKACJE_TECHNICZNE_WYKONANIA_I_ODBIORU
(wprowadził: Grzegorz Kudłacz 2015-01-29 19:54:59)
rozmiar pliku: NAN
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz