Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miejski w Brzostku
Bip - Strona główna

Urząd Miejski w Brzostku

Gmina Brzostek

Władze Gminy

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Rejestr Instytucji Kultury »

Karty usług

Rewitalizacja »

Obwieszczenia »

Zamówienia publiczne

Transport publiczny »

Przetargi-mienie komunalne »

Przetargi rozstrzygnięte »

Druki do pobrania

Oświadczenia majątkowe za 2020 rok

Oświadczenia majątkowe za 2019 rok

Oświadczenia majątkowe za 2018 rok

Oświadczenia majątkowe za 2017 rok

Oświadczenia majątkowe za 2016 rok

Publicznie dostępny wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie

Ochrona Środowiska »

Organizacje pozarządowe »

Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne w Gminie »

Jednostki Organizacyjne Gminy

Nabór na wolne stanowisko pracy »

Informacja o projektach »

Biała Księga Bezpieczeństwa Narodowego RP »

Ochrona przeciwpowodziowa i obrona cywilna »

Petycje »

Gospodarowanie odpadami »

Nieodpłatne porady prawne »

Kontrole

Rejestr żłobków i klubów dziecięcych

Wykaz dziennych opiekunów

Informacje oświatowe

Sprawozdania finansowe »

Spis rolny 2020

Informacja dla hodowców pszczół

walidacja css walidacja html

Zarządzenia 2014: Nr 108/14 z dnia 30 lipca 2014r.- ogłoszenie przetargu na sprzedaż działki zabudowanej położonej w Przeczycy



Z a r z ą d z e n i e Nr 108/14
Burmistrza  Brzostku
z dnia 30 lipca 2014 roku

w sprawie ogłoszenia III Publicznego Przetargu (Licytacji) na sprzedaż działki zabudowanej położonej w Przeczycy, 
oznaczonej numerem ewidencyjnym 444/2 oraz powołania składu komisji do przeprowadzenia czynności związanych z przetargiem. 

Na podstawie  art. 30 ust.1 i 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U.z 2013r., poz.594, t.j.) art. 38 ust.1i 2,
art. 67 ust.2 pkt 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (t. j.: Dz. U. z 2014 r. poz. 518 z późn. zm.) i § 8 ust. 1, 2  rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004 roku w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz  rokowań na zbycie nieruchomości  (Dz. U. Nr 207 poz. 2108 z 2004 r.), w związku  Uchwałą Nr  XXXI/244/13 Rady Miejskiej w Brzostku
z dnia 18 listopada 2013r. w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w drodze przetargu działki zabudowanej oznaczonej numerem ewidencyjnym  444/2  położonej w  Przeczycy, stanowiącej własność Gminy Brzostek  z a r z ą d z a m

§ 1.

1.  Obniżyć o 15% cenę wywoławczą (tj. o kwotę 16 724,00 zł)  z II  Publicznego Przetargu Ustnego (Licytacji) na
sprzedaż w drodze przetargu działki oznaczonej numerem ewidencyjnym 444/2, zabudowanej budynkiem podworskim,
położonej w Przeczycy , objętej KW Nr RZ1D/00048273/9, stanowiącej własność Gminy Brzostek.

2. Ogłosić III  Publiczny Przetarg Ustny (Licytację) na sprzedaż w drodze przetargu działki oznaczonej numerem ewidencyjnym 444/2, zabudowanej budynkiem podworskim, położonej w Przeczycy , objętej KW Nr RZ1D/00048273/9, stanowiącej własność Gminy Brzostek  i ustalam cenę wywoławczą i wadium  
  


 

Lp.


 

Nr 

działki


 

Pow.

(m2)


 

Nr KW 


 

Opis nieruchomości


 

Przeznacze-nie w planie


 

Położenie


 

Cena wywoławcza (zł) 


 

 

Wadium (zł)


 

1


 

 

444/2


 

 

5082


 

 

 RZ1D 

RZ1D/00048273/9


 

 

zabudowana
  budynkiem podworskim


 

 

brak


 

 

 Przeczyca


 

   

94 770,00


 

  

 9477,00


   


 

§ 2.

Do czynności związanych z przeprowadzeniem przetargu na sprzedaż nieruchomości oznaczonej numerem ewidencyjnym 444/2 położonej w Przeczycy,  objętej KW Nr RZ1D/00048273/9, stanowiącej własność Gminy Brzostek  powołuję komisję w składzie

1.  Przewodniczący: Piotr Szczepkowicz              -    Z-ca Burmistrza Brzostku

2.  Z-ca  Przewodniczącego Marzena Kolbusz     -     Kierownik Referatu  MKiOŚ

3.  Członek:  Halina Furman                                 -       Inspektor Referatu  MKiOŚ

4.  Członek:  Barbara Zięba                                   -       Inspektor Referatu  MKiOŚ

5.  Członek:  Marta Czech                                     -       Inspektor  Referatu IZP 

§ 3.

Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Mienia Komunalnego i Ochrony Środowiska.

§ 4.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania. 



 



 



 



drukuj pobierz pdf    

wstecz