UCHWAŁA Nr XXVI/201/13
RADY MIEJSKIEJ W BRZOSTKU
z dnia 6 marca 2013 roku
w sprawie zmiany uchwały Nr XXIII/176/12 w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt.15, art.40 ust.1 i art.41 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz art. 6r ust. 3 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2012.391 j. t. z późn. zm), - Rada Miejska w Brzostku uchwala, co następuje:
W Uchwale Nr XXIII/176/12 Rady Miejskiej w Brzostku z dnia 28 grudnia 2012 roku w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi, wprowadza się następujące zmiany:
1) § 1 ust 1 pkt.1 otrzymuje brzmienie:
,,1) odbiór ze wszystkich nieruchomości zamieszkałych w zabudowie jednorodzinnej bez ograniczeń ilościowych jeden raz w miesiącu, a z terenu nieruchomości niezamieszkałej oraz z terenu nieruchomości w zabudowie wielorodzinnej w mieście dwa razy w miesiącu, zgodnie z harmonogramem zbiórki odpadów następujących frakcji:
a) szkła,
b) papieru,
c) zbieranych łącznie: tworzyw sztucznych i opakowań wielomateriałowych,
d) metali,
e) odpadów ulegających biodegradacji w tym odpadów opakowaniowych ulegających biodegradacji z wyłączeniem odpadów zielonych,
f) pozostałości z sortowania odpadów komunalnych; ‘’
2) § 1 ust.1 pkt.5 otrzymuje brzmienie: „5) worki na frakcje odpadów wymienionych w § 1 ust.1 pkt1. lit. a-f ‘’
3) w § 1 ust. 2 pkt. 1 otrzymuje brzmienie: ,,1) odbiór zmieszanych odpadów komunalnych ze wszystkich nieruchomości zamieszkałych w zabudowie jednorodzinnej bez ograniczeń ilościowych jeden raz w miesiącu, a z terenu nieruchomości niezamieszkałej oraz z terenu nieruchomości w zabudowie wielorodzinnej w mieście dwa razy w miesiącu, przy czym w skład zmieszanych odpadów komunalnych nie mogą wchodzić przeterminowane leki i chemikalia, zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe, odpady budowlane i rozbiórkowe, zimne popioły”
4) po § 1 ust 2 pkt 3 dodaje się punk 4 w brzmieniu: „4) worki na odpady komunalne zmieszane”.
§ 2
Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Brzostku.
Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Podkarpackiego z mocą obowiązywania od 1 lipca 2013 roku.