Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miejski w Brzostku
Bip - Strona główna

Urząd Miejski w Brzostku

Gmina Brzostek

Władze Gminy

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Rejestr Instytucji Kultury »

Karty usług

Rewitalizacja »

Obwieszczenia »

Zamówienia publiczne

Transport publiczny »

Przetargi-mienie komunalne »

Przetargi rozstrzygnięte »

Druki do pobrania

Oświadczenia majątkowe za 2020 rok

Oświadczenia majątkowe za 2019 rok

Oświadczenia majątkowe za 2018 rok

Oświadczenia majątkowe za 2017 rok

Oświadczenia majątkowe za 2016 rok

Publicznie dostępny wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie

Ochrona Środowiska »

Organizacje pozarządowe »

Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne w Gminie »

Jednostki Organizacyjne Gminy

Nabór na wolne stanowisko pracy »

Informacja o projektach »

Biała Księga Bezpieczeństwa Narodowego RP »

Ochrona przeciwpowodziowa i obrona cywilna »

Petycje »

Gospodarowanie odpadami »

Nieodpłatne porady prawne »

Kontrole

Rejestr żłobków i klubów dziecięcych

Wykaz dziennych opiekunów

Informacje oświatowe

Sprawozdania finansowe »

Spis rolny 2020

Informacja dla hodowców pszczół

walidacja css walidacja html

Zarządzenia 2012: Nr 116/12 z dnia 12 listopada 2012 r. - powołania Komisji Konkursowej do rozstrzygnięcia konkursu na Koordynatora Szkolnego Ośrodka Kariery w projekcie o nazwie \\

 

 

Ogłoszenie

o wynikach naboru na stanowisko koordynatora

Szkolnego Ośrodka Kariery w projekcie

 

 „Kompetencje kluczowe w szkołach w gminie Brzostek”, Realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX  Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych 

Lista kandydatów na stanowisko koordynatora Szkolnego Ośrodka Kariery, którzy spełniają  wymogi formalne określone w ogłoszeniu o konkursie: 

1. Żurowska Anna – Grudna Górna 11. 

Rozmowa z kandydatem odbędzie się w dniu 23 listopada 2012 r. o godz. 13 00.

                                                              Przewodniczący Komisji Konkursowej

Brzostek, 16.11.2012 r.                                                    Piotr Szczepkowicz

 

 

Zarządzenie Nr 116/12
Burmistrza Brzostku
z dnia 12 listopada 2012 roku 

w sprawie powołania Komisji Konkursowej do rozstrzygnięcia konkursu na Koordynatora Szkolnego Ośrodka Kariery w projekcie o nazwie „Kompetencje kluczowe w szkołach w Gminie Brzostek” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, 9.1.2. Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych  

Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity: Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz.1591 z późn. zm.) zarządzam, co następuje: 

§ 1. Powołuję Komisję Konkursową do przeprowadzenia postępowania konkursowego na Koordynatora Szkolnego Ośrodka Kariery w projekcie o nazwie „Kompetencje kluczowe w szkołach w Gminie Brzostek” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, 9.1.2. Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych w następującym składzie: 

1) Piotr Szczepkowicz – Przewodniczący Komisji

2) Irena Nosal – Członek Komisji

3) Piotr Kawalec – Członek Komisji

4) Krzysztof Dziedzic – członek Komisji. 

§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

drukuj pobierz pdf    

wstecz