Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miejski w Brzostku
Bip - Strona główna

Urząd Miejski w Brzostku

Gmina Brzostek

Władze Gminy

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Rejestr Instytucji Kultury »

Karty usług

Rewitalizacja »

Obwieszczenia »

Zamówienia publiczne

Transport publiczny »

Przetargi-mienie komunalne »

Przetargi rozstrzygnięte »

Druki do pobrania

Oświadczenia majątkowe za 2020 rok

Oświadczenia majątkowe za 2019 rok

Oświadczenia majątkowe za 2018 rok

Oświadczenia majątkowe za 2017 rok

Oświadczenia majątkowe za 2016 rok

Publicznie dostępny wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie

Ochrona Środowiska »

Organizacje pozarządowe »

Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne w Gminie »

Jednostki Organizacyjne Gminy

Nabór na wolne stanowisko pracy »

Informacja o projektach »

Biała Księga Bezpieczeństwa Narodowego RP »

Ochrona przeciwpowodziowa i obrona cywilna »

Petycje »

Gospodarowanie odpadami »

Nieodpłatne porady prawne »

Kontrole

Rejestr żłobków i klubów dziecięcych

Wykaz dziennych opiekunów

Informacje oświatowe

Sprawozdania finansowe »

Spis rolny 2020

Informacja dla hodowców pszczół

walidacja css walidacja html

Zarządzenia 2012: Nr 98/12 z dnia 25 września 2012 r. - przeprowadzenia konsultacji projektu \\

 

Zarządzenie Nr 98/12
Burmistrza Brzostku
z dnia 25 września 2012 roku

w sprawie przeprowadzenia konsultacji projektu „Programu współpracy  Gminy Brzostek z organizacjami  pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego  na rok 2013. 

       Zgodnie z art. 5a ust.1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz.U. z 2010r. Nr 234, poz. 1536 z późn. zm.), art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz uchwały Nr XLIII/307/10 Rady Miejskiej w Brzostku z dnia 27 lipca 2010 roku w sprawie określenia szczegółowego sposobu konsultowania z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji, Burmistrz Brzostku zarządza co następuje:

§1  1. Uruchamiam procedurę, której przedmiotem jest przeprowadzenie konsultacji społecznych  projektu „Programu współpracy  Gminy Brzostek z organizacjami pozarządowymi oraz   innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2013r.”  

2.   Konsultacje społeczne zostaną przeprowadzone w okresie od dnia 26 września 2012 roku do 10 października 2012 roku.

3.  Konsultacje polegają na wyrażeniu  pisemnej opinii lub wniesieniu uwag do treści  projektu programu, o którym mowa w pkt. 1.

4.   W konsultacjach społecznych mogą uczestniczyć organizacje pozarządowe i podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie działające na terenie Gminy Brzostek.

5.   Projekt „Programu współpracy  Gminy Brzostek z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2013r.” stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.

6. Wersja papierowa programu dostępna jest w biurze nr 14 Urzędu Miejskiego w Brzostku od poniedziałku do piątku w godzinach pracy urzędu.

7. Osobą odpowiedzialną za przygotowanie i przeprowadzenie konsultacji społecznych jest Krystyna Wójtowicz  -  pracownik Urzędu Miejskiego w Brzostku.

§ 2 

1. Zgłaszane uwagi i opinie  dokumentowane są w formie formularza konsultacyjnego, który stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia.

2.Wypełnione formularze  można składać bezpośrednio w sekretariacie lub biurze nr 14 Urzędu Miejskiego w Brzostku  (w godzinach pracy urzędu) lub przesłać pocztą na adres:          Urząd Miejski w Brzostku, ul. Rynek1,39-230 Brzostek w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10 października 2012 roku do godziny 1500.             

3.   Z przeprowadzonych konsultacji osoba odpowiedzialna za ich przeprowadzenie sporządza  sprawozdanie i przedstawia je Burmistrzowi.

4.   Wyniki konsultacji publikuje się w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Brzostek.

§ 3 Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Organizacyjnego.

§ 4 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

 

drukuj pobierz pdf    

Dokumenty do pobrania:
zał nr 1 - 98
(wprowadził: Ewa Szukała 2012-09-26 10:23:59)
rozmiar pliku: NAN
Zał 2 do 98
(wprowadził: Ewa Szukała 2012-09-26 10:25:42)
rozmiar pliku: NAN
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz